Technisch Virtual Support

Jij de ideeën, ik de techniek. Bespaar jezelf de frustratie, tijd en energie door de techniek in het online ondernemen aan mij uit te besteden.

Jij wilt een aanbod de lucht in slingeren. Maar voordat je dat doet, gaat er vaak veel technisch geneuzel aan vooraf. Een salespage, een betaalpagina, een funnel, koppelingen tussen de systemen. Je wordt al moe bij de gedachte. Het kost je zóveel tijd, energie en laten we wel wezen, daardoor ook veel geld! De tijd en energie wil je besteden aan je klanten, aan het uitvoeren van je ideeën. Kortom; je wilt groeien! Nu kom ik om de hoek kijken.

Bespreek je ideeën en plannen met mij. Ik kijk hoe dit technisch mogelijk is en houd hierbij ook de klant in het achterhoofd, zodat de klantreis centraal staat. Automatiseren is een investering voor de toekomst. Je processen gaan vloeiender, waardoor er minder menselijke fouten ontstaan. Denk hierbij aan het automatiseren van de betaling, e-mailopvolging en het inschrijven van de klanten in de juiste modules. Minder fouten en een snellere opvolging, betekent tevreden klanten! En tevreden klanten zijn je grootste ambassadeurs, wat weer een hele stroom aan nieuwe klanten kan opleveren. Zie je het al voor je?



Wat kan ik voor je doen?

Funnel technisch bouwen
 en inrichten

Funnel
technisch
bouwen
en inrichten

Salespage bouwen



Salespage
bouwen



Website aanpassen

Website
aanpassen

Betaalpagina maken

Betaalpagina
maken

Systemen koppelen en inrichten



Systemen
koppelen
en inrichten



Online leeromgeving inrichten en aanpassen



Online
leeromgeving
inrichten en
aanpassen



Wat anderen over mij zeggen

{

Annemarie kwam in m’n team ondanks ik het eigenlijk ‘best goed geregeld had’. M’n team was niet ‘geweldig’ maar ‘goed genoeg’. Dat was ze ook! Ze is grondig! Precies wat ik nodig heb, want ik? Ik ben chaotisch, lees niet goed na, en maak vaak fouten in datums of linkjes. Maar zij heeft het altijd gezien: ‘Kim’ zegt ze dan ‘Klopt deze?’… En nee, uiteraard niet. Daarna past ze het ook nog eens voor me aan en gaat ze ermee aan de slag. Ze is slim, ze snapt het spel, ze pakt door en lost op waar jij geen zin of tijd voor hebt, op een grondige correcte manier, zonder dat jij erna nog werk aan hebt. En dat is naar wat ik ken (en ik heb al met behoorlijk grote teams gewerkt), erg uitzonderlijk en bijzonder! Ik vind het niet gemakkelijk om teamleden te vinden die mijn bedrijf (omzet c.a. 1mio) kunnen dragen. Meestal zijn ze te onzeker of te uitvoerend. Maar Annemarie draagt het op één hand.

Kim de Graeve
Kim de Graeve
{

Annemarie ondersteunt ons inmiddels alweer langer dan een jaar en wij zijn heel blij met haar. We hebben Annemarie ingeschakeld op het moment dat onze agenda zo vol liep dat we graag de ondersteunende taken wilden uitbesteden. We hebben achter de schermen een en ander geautomatiseerd en daarmee geprofessionaliseerd. Annemarie heeft hier een grote rol in gehad. Naast dat ze haar werk goed doet, is ze kritisch en denkt ze mee. Heel fijn dus!! 🙂

De ontwikkel Uitblinkers
De ontwikkel Uitblinkers
{

Annemarie is vriendelijk, meedenkend, positief, toegankelijk en open. Ze heeft kennis van zaken en weet snel en zonder poespas handen en voeten te geven aan de toegankelijkheid van je bedrijf. Een aanrader!

Margriet de Roos
Margriet de Roos

Dit zijn de systemen waar ik mee werk

E-mailautomatisering: Mailblue/Active Campaign/Mailtribe

Betaalpagina’s: Woocommerce, Plug&Pay, Kennis.shop

Website: WordPress icm Divi of Elementor

Online leeromgeving: Huddle of Learndash

Projectmanagementtools: Trello of Asana

Heb je andere systemen dan hierboven genoemd?
Plan gerust een kennismaking om te zien of ik je hierbij kan helpen.

Investering

Investeren in je bedrijf, is investeren in jezelf.

Hulp vragen is daar een onderdeel van. Ik werk met maandabonnementen voor een vast aantal uren per maand en vraag een uurtarief van €65,- excl. BTW.

Reken eens om; wat is jouw uurtarief? En hoeveel levert het je op als ik de taken oppak die jij anders moet doen? Dit kun je uitdrukken in geld, energie en tijd. En alle drie zijn heel waardevol voor de groei van je bedrijf!

Voor sommige diensten, zoals het bouwen van een funnel, is het handiger om een projectprijs af te spreken. Na een geslaagd kennismakingsgesprek maak ik een offerte op maat.

FAQ

Hoeveel uren per maand moet ik minimaal bij je afnemen?

Ik sluit abonnementen af van minimaal 8 uur per maand. Minder uren, betekent minder binding met je bedrijf. En dat vind ik juist zo belangrijk om je zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen.

Is er ook korting mogelijk als ik heel veel uren bij je afneem?

Nee, mijn uurtarief blijft €65,- excl, BTW per uur. Elk uur die ik voor jou werk, kan ik niet voor een andere klant besteden. Dus elk uur is mij evenveel waard, en alles wat ik voor jou doe zal voor jou net zoveel waard zijn!

Wat als ik één maand meer uren nodig heb?

Dit kan in overleg besloten worden en dan factureer ik de meeruren achteraf.

Wat als je een maand minder uren maakt dan het abonnement?

Je mag 2 uren meenemen naar de volgende maand.

Ik vind het spannend om iemand in te huren, zijn er ook andere mogelijkheden dan een maandabonnement?

Ik  snap dat het spannend is om je kindje (want dat is het in feite) uit handen te geven. Jij weet en begrijpt je bedrijf als geen ander en nu moet je bepaalde onderdelen los laten. Ik verzeker je dat ik niets doe wat jij niet wilt, alles gaat in overleg en we houden nauw contact. Loopt er iets niet lekker? Bespreek het met mij, dat zal ik ook met jou doen. Mocht je na 3 maanden nog steeds twijfelen, dan kan je onze samenwerking altijd beëindigen. Maar dan hebben we het in ieder geval geprobeerd!

Heb ik je enthousiast gemaakt en heb
je hulp nodig?
Ik maak heel graag kennis met jou!
Plan nu die gratis kennismaking om te 
zien of we een match zijn